2013-05-26

Maj gad!

Ojoj denna veckan gick fort!
4 dagars missat jobb. Inget roligt alls! Men i fredags var jag där igen!

Nästa vecka har jag fullt med aktiviteter att göra på jobbet. Det ska bli så roligt. Jag ska hålla i en nostalgiträff själv, jag ska ha en blomsterträff också! Det ska bli kul att se om man får något gehör från dom gamla!

I fredagskväll var jag barnvakt till barnens kusiner. Och när dom hade somnat passade jag på att jobba lite. Så skönt att bara kunna sitta 2 timmar med planering och inte bli störd!
Jag fick gjort allt det som skulle göras de två dagarna jag hade utetid på jobbet!

Igår var det fullt ös. Vi körde några vändor till tippen med skit. Jag och Jimmy kan vara väldigt effektiva tillsammans!
Sen var det grilldags hos kära mor!
Lillebror och Martina var också med. Barnen levde loppan där ute och hade jättekul!

Sam har fått ett nytt smeknamn:
Pissenisse! Ni vet han från Pippi Långstrump!




Han kan även kallas för skitunge numer! Men roligt hade han!

Idag blir det en lugn dag. Det regnar och är allmänt tråkigt ute!


- by iza in iPhone

Inga kommentarer: