2013-06-03

Fullspäckat!

Jodå en ledig dag i högsta fart!
Skulle vara barnvakt till lilla V innan idag, drygt 45 minuter. 45 minuter blev 4 timmar!
Härlig unge det där! Han lekte så fint på pojkarnas rum så jag märkte knappt av honom!
Duktig kille som dessutom somnade och sov middag på ett ställe han varit på typ 2 gånger.



Sen hämtade Jimmy våra barn och körde dom hem så vi kunde äta mellis.
Fullt ös på barnen, V tog det lite lugnt eftersom han varit sjuk i helgen!

Sen blev det middag med mamma och mormor. En hittepåköttfärsröra med wokgrönsaker, majs och couscous! Smarrigt värre!

Efter middagen cyklade jag och Filip hem till kusinerna för att vara barnvakt en stund. Så vi var väl hemma igen runt 19.30.

Och nu har jag stekt lite plättar till morgonens picknick-avslutning på Filips avdelning.

Så nu sätter jag mig ner typ 5 minuter innan det är dags för sängen!



Filip har också hunnit med att träna på alfabetet och siffror idag.
Han är så duktig min lilla plutt!









- by iza in iPhone

Inga kommentarer: