2013-06-28

Hipp hipp hurra!

Hipp hurra för lilla Sam idag!
Idag är det 2 år sedan han kom till världen med, vad som kändes som, raketfart!
Läs här om förlossningen!





Så liten, så söt! Och nu fortfarande söt men lite större!

Som 2-åring är han en väldigt bestämd liten kille med ett humör utan dess like. Han härmar storebror i allt, till och med i sin arga min!

Han bygger klossar, bygger torn, bygger lego, ställer bilar i storleksordning, lagar mat och låtsasäter, leker att han är dinosaurie och andra låtsaslekar med Filip.
Bilar är fantastiska, bollar är underbara och att hoppa överallt är hysteriskt roligt!

Han meckar med allt som går och vattenlekar är roligt. Han kastar sig i bassängen och struntar i om han hamnar under vattnet.

Han sätter ihop meningar på sitt eget lilla sätt;
Jag sitta jag.
Kolla bibbi (Filip)
Stå där
Jag osså jag

Ca 86 cm lång och 11 kg lätt!
Jämfört med Filip 2 år ca 87 cm lång och 15 kg tung!

Här är Filip ca 2 år




Och Sam idag




Underbara älskade barn!



-

Inga kommentarer: