2013-06-17

Nedräkning börjar!

Nu har jag bara 10 pass kvar att jobba! Sen går jag på en välförtjänt sommarledighet med ungarna! 6 veckor tillsammans i sommar!
Jag har jobbat i 1,5 år nu med endast 1 veckas sammanhängande ledighet! Så nu börjar nedräkningen!

Barnen vaknar tidigt som vanligt, så nu är det soffmys till Jake och piraterna!







Sen måste jag bara få göra lite reklam för ett flicklag i veberöd.
Under ca 1 års tid har jag fått ägg hemlevererade 1 gång i månaden!
Det kommer två tjejer och knackar glatt på dörren och så får vi ett fack ägg.
Nu ska det vara skifte och det tjejlaget tackar för sig!
Istället tar ett yngre flicklag över!

Vi fick fina disktrasor i lördags som tack för vårt stöd!
I mina ögon är detta en win-win situation. Dom tjänar några slantar till lagkassan och jag slipper frakta hem ägg på cykeln!



-mobilblogg

Inga kommentarer: