2013-07-08

Gissa vad!

GISSA vad barnen har gjort idag??!?!

BADAT!

I förmiddags badade dom säkert 2 timmar, sen var vi ute i skogen med mamma och mormor och fikade, sen gick vi en runda.












Sam passade på att göra ett konstverk på stolen och sig själv imorse!

När vi kom hem var det dags för Sam att sova middag! Då passade jag på att sitta i solen och läsa.

Sen när Sam vaknade åt dom glass och badade. Vid 16 hade dom badat 1,5 timme till så då sjasade jag in dom för axlarna lös röda!
Så då blev det legobygge på deras svala rum!


Men det varade bara 30 min sen var dom ute i poolen igen!
Och har badat resten av kvällen.
Vid 20 fick vi släpa in dom för nattningen!

Jag själv har spenderat större delen av kvällen med läsning.
Tredje boken för semestern är påbörjad, Den vita massajens dotter.

Imorgon blir det väl bad om jag känner mina barn rätt!
Så det är dags att sova för att orka med ännu en solig dag!



-mobilblogg

Inga kommentarer: