2013-07-09

Mästaren Sam!

Sams bravader idag:
1. Slå huvudet i hörnan på vår säng.
2. Trilla ner från hyllan i deras sovrum (ca 10 minuter efter sängen)
3. Bli nervält från soffbordet av Filip, faceplant deluxe!
4. Hoppa av studsmattan hos morfar!

Och däremellan några livsfarliga stunts involverande poolen, rutschkanan, rittavlan och stolar!

My GOD vilken unge alltså! Han kommer att ge mig en hjärtinfarkt innan jag fyller 30.

Annars har dagen bestått av bad och sol och sen kalas hos morfar. Barnen hade målat fina ramar till morfar!
Barnen åkte båt i båten tillsammans. Dom skulle visst till Turkiet!



Sam har också tränat poledancing idag, tror att han har en framtida karriär där!



Mina blommor trivs i värmen. Pelargonsticklingarna har växt till sig och flyttat ut.


Tomatplantorna som är Filips börjar bära frukt!



Dessa två fina pelargoner är mina små kärlekar.






Den nedre ser lite tanig ut eftersom jag precis har tagit ett skott på den. Men det är så fint med allt grönt! Skulle helst av allt vilja ha grönt på väggarna också men då måste jag ha en hylla ute!

Sov gott alla!

-mobilblogg

Inga kommentarer: