2013-08-24

Jag överlevde!

Jag överlevde mitt första medarbetarsamtal, jag trillade inte ihop helt död när jag klev över tröskeln!
Yay!

Men herregud vad svårt det är. Ska jag sitta där och tala om vad jag gör för något? Vad jag är bra på och vad jag behöver jobba mer på?!
Det kan väl för tusan inte jag avgöra. Det är ju mina arbetskamrater som avgör sånt. Jag kan ju bara tycka att jag gör ett bra jobb, jag kan tycka att jag alltid är glad och positiv, jag kan tycka att jag följer alla beslut och regler.
Men gör jag verkligen det?
Det vet väl för fan inte jag!

Jag vet att jag är dålig på dokumentering tex. Jag har sjukt svårt att hålla isär HSLoch Sol och på vilket sätt dessa två lagarna ska hållas isär när det gäller dokumentation och liknande.
Men DET ska jag läsa på om!

Men över lag gick det bra, jag fick inte skäll, jag hade inte gjort något fel (vad jag vet) och det var inga större frågetecken!




-mobilblogg

Inga kommentarer: