2013-08-10

Totalt slut!

Igår var det min sista dag som mammaledig den här sommaren.

Kvällen spenderades hemma hos Sofi. Oftast brukar barnen vara överjävliga när dom 3 sätter igång men igår var dom riktigt duktiga! Inga konstigheter alls.
Sam trillade och skrapade ansiktet.





Idag har jag spenderat hela dagen med barnens kusiner.
Dom har kört slut på mig totalt.
Dom står som två pluttiga hundar med jätteögon och bara väntar på att jag ska hitta på något roligt med dom.

Så direkt när jag kom satte vi igång och gjorde halsband/armband.







Sen hoppade vi studsmatta, sen hade vi (läs dom) vattenkrig, sen blev det lite mer pyssel.

Tänk er sen känslan när en 6-åring säger nu SKA jag sminka dig.
Jahapp!

Nu har vi ätit middag och äntligen sitter vi still och tittar på film.

Senaste konversationen:
Jag: Gud vad trött jag blev, ni har verkligen kört slut på mig.
Mirella: det är det som är meningen, du är ju så kul.

Vaddå "det är det som är meningen"?!?!

Jaja. Nu får jag ha lite kaffe så jag inte somnar.


-mobilblogg

Inga kommentarer: