2013-09-06

Den där känslan!

Alltså den där underbara känslan när barnen snarkar gott i sina sängar och mamma kryper ner i sin säng och ser fram emot att sova gott. Den är underbar!

Mindre underbart att typ 10 minuter senare stå upp i sängen för att man hör en hund skälla, i lägenheten.
Åh nej!
Filip hade ett lätt kruppanfall i vintras som inte direkt besvärade honom.
Men igårkväll så hämtade Jimmy honom direkt och när han kommer in till mig så gråter han för det gör ont i halsen. Så frågar han:
Mamma, vad har hänt med mig?!

Hur förklarar man det? Och man vet ju att ingen medicin vi har hemma hjälper.

Så det blev till att öppna fönstret och vänta på den kalla luften.
Eftersom jag ska jobba idag så fick jag krypa ner till Sam istället!




Nu hoppas jag att han slipper hostan idag.

Ha en bra dag!


-mobilblogg

Inga kommentarer: