2013-09-11

Studiebesök!

Imorse åkte jag buss, 6.34. 6,34?!?!?!
Fy fan vad tidigt, jag har inte åkt buss så tidigt på 6 år! Och vill INTE göra det igen!

Vi var ett gäng på 16 personer från äldreboenden i Lund som åkte till Östervang i Köpenhamn. Det är ett äldreboende som är väldigt duktigt på aktiviteter för de äldre och främst de med demenssjukdom!

Och fy tusan så bra och intressant detta var! Jag fick så mycket inspiration och idéer så det var nästan löjligt!

Efter studiebesöket gick vi en runda på ströget, där har jag inte varit på 12 år, så jag var turist!
En löjlig turist som tog kort på allt!
















Massa fina affärer fanns också! Och jag hittade en finfin affär!
En hel affär med Disney!



















Världens längsta man och jag!







En mycket trevlig och lärorik dag!

Jag var visserligen inte hemma förrän vid 17.30. Hungrig och med vätskebrist och kaffebrist!

Nu blir det en helkväll med Filip som somnade på soffan efter dagis!


-mobilblogg

Inga kommentarer: