2014-01-02

Utmaning!

Jag är inget bra på utmaningar, tappar lätt tålamodet osv. Men denna gången ska jag faktiskt försöka.
Jag hittade nämligen en 365-dagars utmaning hos Liie!
Jag missade igår men kör friskt på ändå!

Kanske kan detta bli lite intressant för er att läsa eftersom det blir olika frågeställningar som tas upp! :)

Dag 002.
Ser du ett nytt år som en chans att börja om eller är det bara som vilken tid på året som helst?

Jag börjar om när jag själv vill, inte baserat på en viss dag/månad/år.
Nyår är nyår, ingen speciell tid mer än att det är ytterligare en anledning att festa för många, man ger löften som man egentligen inte är motiverad till att hålla osv.
Det är ju egentligen bara siffror, siffror som inte betyder något.







- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: