2014-12-03

Inte oväntat

I måndags fick jag svar på mina blodprover, inget konstigt med dom. Det var väl egentligen väntat, men dock störigt. Är min värk bara inbillad? Det hade på ett sätt varit skönt om det var något fel på proverna och att man isåfall kunde göra något åt det.

Måndagen bestod annars av städning, skönt att få det gjort även om det är ett ständigt arbete att hålla rent efter ungarna.

Igår fick jag svar på röntgenbilderna också. Och dom såg helt normala ont. Så varför jag får så ont i handleden och tummen är också ett frågetecken.
Inte oväntat det heller egentligen.

Nu gäller det att hitta något bra sätt som underlättar för mig när jag väl har ont.

Igår hade vi myskväll hos syster och svåger. Förfasades över hennes garderob, hahaha. Filip och casper tittade på tv och Sam lallade mest rundor.

Idag är det ett kvällspass på jobb som gäller, men först lite mys med Freja!

Hittade lite häftiga grejer som jag ska prova att göra någon gång i vinter.















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: